ליווי פרוייקט פיתוח אתר אינטרנט
להלן שלבים בפיתוח אתר אינטרנט, עיצובו וליויי תהליך הקידום תוך כדי הקמת האתר אשר עליכם לעבור יחד עם חברה לבניית אתרים.
החברה תצטרך לבצע את הפעולות הבאות על מנת לבנות אתר חדש מותאם עבורכם יחד עם עיצוב ומחקר תקינים.
הערכת זמני עבודה אופטימאליים לביצוע כל הפעילויות האילו נעים בין 90 ל 120 שעות עבודה עבור בניית אתר תדמיתי בלבד
- אפיון ומענה לצרכים מול הלקוח:
- הרכבת חוזה מתאים לצרכי לקוח.
- מילוי פרטי לקוח על גבי טופס ניתוב.
- ביצוע תיאום ציפיות מול הלקוח לרבות קונספטים וסבבי תיקונים, לו"ז והשתהויות מצד הלקוח, תקשורת שוטפת עם נציגי החברה בכל שלב, סגירת נושא האחסון, תיאום ציפיות מחקר. הערה: במידה ומדובר בפרויקט מורכב יש לקבל הערכת מחיר פונקציונאלית ממחלקת פיתוח.
- קבלת פרויקט: (טיפול משרדי):
- כללי: פתיחת תיקיה וכללים בדוא"ל ותיוק כל ההתקשרות בתיקיית לקוח.
- ניהול פרויקטים כולל עדכון קובץ ניהול פרויקטים, עדכון קובץ פרילנסים קשורים לפרויקט.
- ניהול חשבונות כולל עדכון שלבי תשלום / פירעונות / עדכון מנכ"ל לצורך תזרים, הוצאת חשבונית / חשבונית קבלה על תשלום ראשון.
- הכנת מדיה, חומרים ותכנים לאתר:
- שליחת טופס צ'קליסט בקשה לכל החומרים עבור הפרויקט.
- שליחת מייל התראה להשתהות.
- קבלת פרויקט ממחלקת מכירות במסודר לרבות: כל חומרים נדרשים לביצוע הפרויקט, כל התכנים והמדיה לפרויקט.
- מעבר טלפוני עם הלקוח על כל הפרטים.
- סידור כל החומרים במייל אחד מסודר ותיוקו.
- מחקר באינטרנט
- קבלה של כל התכנים לאתר.
- ביצוע מחקר מילות מפתח מקיף לרבות שלבים הבאים:
- שלב א: (עד 4 שעות עבודה) כולל: קטגוריזציה של תחומי פעילות ורשימת מילות מפתח ראשיים, ניתוח מתחרים והוצאת ביטוים רלוונטיים, הוספת ביטוים מהצעות של גוגל, הוספת ביטויים מגלגל הקסמים, שליחה לאישור הלקוח תוך סינון ביטויים / תחומים לא רלוונטיים לעסק.
- שלב ב: (עד 6 שעות עבודה) כולל: גריפת כל ביטוי הלונג-טייל לפי הקטגוריות המאושרות, שליחה לאישור ודירוגם ע"י הלקוח.
- שלב ג: (עד 10 שעות עבודה) כולל: קבלת דירוג מהלקוח, ניתוח נתונים, כתיבת ממצאי מחקר תוך הוספת וריאציות של לונגטיילים לביטויים אסטרטגיים, שליחה לאישור הלקוח.
- שלב ד: (עד 3 שעות עבודה) כולל: כתיבת הנחיות כתיבת תכנים נדרשים לכותב תכנים על פי ממצאי המחקר, שליחה לאישור הלקוח.
- אפיון אתר (אפיון ממשק משתמש ואפיון פונקציונאלי):
- התאמת רזולוציה.
- אפיון של כל תבנית בנפרד ומודולים.
- שדרוגים ל: (אפקטים צד לקוח / מודולים / עיצובים / אחר).
- קבלת אישור לאפיון מאת הלקוח.
- אפיון SEO על בסיס ממצאי המחקר.
- הכנת טופס אפיון פרויקט מאושר למחלקת קריאטיב.
- קבלת פרויקט – מחלקת קריאטיב:
- מעבר על טופס אפיון אתר כללי עם מנהל פרויקטים.
- מעבר על אפיון של כל תבנית בנפרד עם מנהל פרויקטים כולל: מס' קונספטים / סבבי תיקונים / מס תבניות.
- מעבר על התאמת רזולוציה עם מנהל פרויקטים.
- עיצוב קונספט ראשי
- קריאת נוהל עיצוב קונספט.
- יצירת קשר עם הלקוח להבהרות.
- להקפיד על עיצוב על פי האפיון הנקבע בלבד.
- להקפיד על מס' קונספטים / סבבי תיקונים / מס תבניות.
- העברת קונספטים אשר לא נבחרו לתקיית טמפלטים.
- להראות את העיצוב למנהל פרויקטים לפני אישור הלקוח.
- קבלת אישור לקונספט מאת הלקוח.
- עיצוב כל תבניות עיצוב
- מעבר קפדני על אפיון ממשק משתמש.
- עיצוב כל הדפים הפנימיים במרוכז.
- קבלת אישורים ממחלקת קריאטיב על כל הדפים במרוכז.
- להקפיד על סבבי תיקונים / כמות תבניות על פי האפיון.
- שליחת עיצובים לאחר אישור של מנהלת קריאטיב ללקוח.
- קבלת אישור לעיצוב כל העמודים הפנימיים מאת הלקוח.
- קבלת אישור לעיצוב כל העמודים מאת מנהלת קריאטיב של חברת מאנש.
- הכנת כל עיצובים לשלב פיתוח והעברתם למנהל פרויקטים.
- תיאום ציפיות – סיום שלב עיצוב
- הוצעת מייל הבהרה כי לאחר אישור לכל העיצובים אשר קיבלנו שינויים יעשו בתוספת תשלום.
- קבלת אישור מהלקוח.
- שליחת חומרים לאישור המתכנת:
- העברת אפיון אתר למחלקת פיתוח כולל: אפיון טכני / חומרים / SEO / טופס QA.
- קבלת מחיר ולו"ז (קלנדארי).
- עדכון קובץ פרילאנסים – מפתחים.
- קבלת תכנים מאת כותב תכנים
- קבלת כל תכנים מאת כותב תכנים לאתר כולל: בדיקת תכנים עבור SEO, בדיקת איכות תכנים.
- אישור התכנים מול הלקוח לאחר כל סבבי תיקונים.
- קבלת פרויקט ממחלקת פיתוח (QA )
- קבלת קישור לאתר, מערכת אדמין וטופס QA.
- העברת פרויקט לבדיקת איכות מעצב לרבות:בדיקת עיצובים, בדיקה פונקציונאלית, בדיקת בנייה נכונה לקידום, פתיחת עמודים והזנת תכנים, בדיקה כללית של האתר לאחר הזנת תכנים, שליחת הערות מעצב למחלקת פיתוח תוך 48 שעות, קבלת תיקון הערות ממתכנת .
- קבלת אישור ממעצב שהערותיו יושמו.
- ביצוע אופטימיזציה לאתר על בסיס ממצאי מחקר
- הזנת מטה תגים למערכת.
- בדיקה של קישורים.
- הזנת פוטר.
- הזנת ALT לתמונות.
- בדיקת משקלים ושיפור רשת קישורים.
- הדרכת לקוח
- קביעת הדרכה על האתר מול הלקוח.
- הכנה להדרכה.
- העברת הדרכה.
- מתן תשובות ללקוח לכל שאלותיו.
- העברת מדריך ללקוח.
- העברת ממשק WEBMAIL מחברת אחסון.
- העלאת האתר לאוויר – (ביצוע כל הסעיפים יחד):
- קבלת אישור סופי מאת הלקוח להעלאה לאוויר.
- העברת כתובות DNS.
- ביצוע שדרוגים והגדרות MX מאת גוגל.
- שליחת הגדרות אוטלוק ללקוח על פי האחסון.
- שליחת הגדרות WEBMAIL.
- עדכון מנהלת משרד - תחילת תאריך אחסון / חברת אחסון.
- וידוא תקינות אתר כללית לאחר העברת DNS.
- התקנת כלים אנליטיים לאתר.